Fitness pentru abdomen

January 16, 2009 at 6:02 pm Leave a comment

MISCARI PENTRU ABDOMEN

//
//
Cu toate cred ca suntem stresate de abdomenul nostru, ne ingrijoreaza ca este prea balonat, prea pufos, sau pur si simplu nu suntem multumite.
Am sa incerc in randurile care urmeaza sa va dau solutia pentru un abdomen mai frumos, prin a va descrie doua tipuri de miscari.

1. Rostogolire usoara
Stai intinsa pe spate cu bratele deasupra capului, genunchi nindoiti si talpile pe podea. Expira cand aduci bratele deasupra pieptului. Contracta muschii abdominali si partea inferioara a coapselor cand ridici capul, umerii si spatele. Foloseste muschii nu mainile pentru a intensifica miscarea. Mentine barbia in piept cand te intorci la pozitia in sezut. In timp ce inspiri contracta muschii abdominali, si cand expiri ii incordezi iar si lasa-te pe spate. Repeta de 10 ori.

2. Un singur picior intins
Intindete pe spate cu genunchii indoiti spre piept si varfurile degetelor de la picioare indreptate in sus. Contracta abdomenul la fiecare miscare, in timp ce expiri si ridici umerii de pe podea. Intinde piciorul stang si apropie genunchiul drept de piept. Inspira si schimba piciorul. Continua sa alternezi picioarele de 18-20 de ori.
SPOR!!!

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

EXERCITII FITNESS PENTRU GAMBE GENUCHI MAI PUTERNICI SI COAPSE MAI FERME DIN 3 MISCARI

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


All the fitness information that you need! Become Active and Healthy! Afla cum sa dai jos burtica!

Join 3 other followers

Blog Stats

  • 9,485 hits

%d bloggers like this: