Sani frumosi prin fitness

November 22, 2009 at 5:02 pm Leave a comment

In timp sanii se lasa. Este o certitudine, chiar daca nu ne place. Aici nu am in vedere VIP-urile care apeleaza la implanturile cu silicon sau alte operatii estetice oricand, chiar si atunci cand nu este nevoie. Nu e normal sa consideram o astfel de solutie ca fiind prima optiune. Ma bucur ca exista femei carora le pasa de cum arata si au grija de ele intr-un mod cat mai natural: prin alimentatie echilibrata, sport si renuntare la vicii. Eu vorbesc de realitatea femeilor care isi cunosc atat calitatile cat si defectele si nu se cramponeaza de faptul ca ar fi vrut sa aiba sanii o marime mai mare. La anumite femei sanii isi pierd doar din fermitate, la altele insa devin, din nefericire, chiar pleostiti. Fie ca e vorba de gravitatie, slabit, alaptare, varsta sau lipsa exercitiilor fizice, sanii nu mai sunt ca in tinerete. Toti acesti factori contribuie si trebuie sa prevenim sau sa diminuam actiunea lor.

Nu tine cure de slabire drastice
Ca sa iti mentii sanii intr-o forma cat mai buna, sunt recomandate exercitiile dedicate musculaturii pectorale. Iti spun din start ca daca ai tinut o cura de slabire care, pe langa rezultatele dorite, a dus si la micsorarea sanilor in volum, nu vei mai reusi sa ii aduci la stadiul initial. Nu poti sa ii ‘umfli’. Si nu exista un exercitiu miraculos prin care sa-ti ridici sanii, dar ii poti intretine daca lucrezi pectoralul, mai ales pe cel inferior.

Sanii mari dau batai de cap
Prin intarirea, tonifierea si cresterea muschiului pectoral, sanii ar putea arata un pic mai mari. Dar nu sanii mici sunt cea mai grava problema. Mai greu este pentru femeile care au un bust voluminos, cu sanii mari, grei, care sunt trasi in jos de propria greutate si au nevoie de sprijin, adica de sustinerea muschilor. Pectoralul se afla chiar sub sani. Daca el devine mai ferm prin exercitii, este posibil ca sanii sa arate mai bine.

Antrenamentul ar trebui facut de doua – trei ori in sapte zile. Evident ca nu vei face doar exercitii pentru pectoral, ci vei lucra toti muschii saptamanal, cu stretching inainte si dupa. Intre o sedinta de antrenament a musculaturii pectorale si alta ar trebui sa fie o pauza de doua, trei zile. Sa nu te fortezi din prima. La inceput ia-o mai usor. Apoi vei ajunge sa efectuezi exercitii in seturi de cate 10, repetand un set de doua – trei ori. Daca vrei sa si slabesti in timp ce ai grija de sani, pe langa pectoral o sa lucrezi si cardio (jogging, bicicleta stationara, banda, stepper).

Entry filed under: Fitness. Tags: , .

Can the Stimulation of Changes in Behavior Influence our Health and Well Being? Ce se întâmplă când uiti sa te mai antrenezi?

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


All the fitness information that you need! Become Active and Healthy! Afla cum sa dai jos burtica!

Join 3 other followers

Blog Stats

  • 9,485 hits

%d bloggers like this: