Fitness pentru femeia business

November 27, 2009 at 5:11 pm Leave a comment

Photos.comÎți petreci foarte mult timp la birou și, când vii acasă, nu mai ai nici timp și nici chef de mers la sală. Cu toate acestea, îți trebuie neapărat o variantă de a face și sport, ca să te menții în formă sau să slăbești rapid.

În acest sens, este esențial să faci măcar principalele exerciții de fitness, într-un ritm alert și regulat.

O recomandare ar fi să îți rezervi câteva minute zilnic, dimineața și seara, pentru toate tipurile de abdomene.

Astfel, într-o primă instanță, trebuie să îți ții capul cu mâinile și să ridici trunchiul, de cât mai multe ori, într-un timp foarte scurt. Apoi, tot stând culcată, ridici picioarele, astfel încât să formeze un unghi drept (de 90 de grade) cu trunchiul. De asemenea, este util ca, atunci când cobori picioarele, să nu atingi solul, ci doar să tinzi către el, să vii foarte aproape și apoi să ridici din nou picioarele. Nu în ultimul rând, este util să ridici picioarele și să-ți aduci genunchii la piept. În primele zile, va fi mai dificil să faci toate acestea, dacă ești o fire sedentară. Cu timpul, însă, vei reuși să faci tot mai multe, într-un timp limitat. Fie că vrei să îți menții greutatea sau să slăbești, aceste exerciții sunt deosebit de utile, practicate zilnic.

Unul dintre cele mai dorite aparate de la sala de fitness este bicicleta și nu ar strica să-ți achiziționezi și tu una, eventual în rate. Este important să îi reglezi viteza astfel încât să dai cât mai ușor și mai repede la pedale, căci, în caz contrar, vei face mușchi, în loc să te menții sau să slăbești. În ceea ce privește bicicleta, poți opta chiar pentru una reală, pe care să te plimbi în compania cuiva, măcar în week-end. Avantajul folosirii uneia în casă este că poți întreprinde diverse alte activități, în paralel cu sportul. Așadar, folosește bicicleta ori-de-câte ori poți!

Dacă vei face regulat toate aceste exerciții, condiția ta fizică se va îmbunătăți vizibil să vei fi capabilă să treci la o nouă etapă: flotările. Pentru început, ca să nu te stresezi prea tare, poți începe cu niște semi-flotări, care constau în a te sprijini cu mâinile de un fotoliu și a apleca trunchiul, în repetate rânduri, spre acesta. În timp, vei fi capabilă să faci acest exercițiu stând paralelă cu solul și ridicându-te în mâini. Nu uita: fă toate aceste exerciții zilnic, cât mai rapid și în funcție de cât îți permite timpul! Rezultatele, care nu întârzie să apară, te vor stimula din plin. Se poate să observi, la un moment dat, dacă vrei să scazi în greutate, că, după ce ai pierdut mai multe kilograme, la un moment dat stagnezi. Nu e motiv de îngrijorare, ci este un fenomen firesc și temporar. Continuă, așadar, exercițiile!

Entry filed under: Fitness romanesc. Tags: , .

Are you aware of your penchant for procrastination? Cum sa pompezi muschi cat casa?

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


All the fitness information that you need! Become Active and Healthy! Afla cum sa dai jos burtica!

Join 3 other followers

Blog Stats

  • 9,485 hits

%d bloggers like this: