Fa jogind pentru a slabi

December 24, 2009 at 5:46 pm Leave a comment

MERGI ALERT PENTRU A SLABI

//
//

Mersul alert este considerat un exercitiu de aerobic extrem de eficient. Numarul caloriilor arse si kilogramele pierdute sunt aceleasi ca si in urma joggingului.
Desi beneficiile de pe urma mersului alert, in forta, sunt multe, efortul este indiscutabil mai mic. In timpul unei astfel de “plimbari”, viteza de deplasare este de 7 pana la 10 kilometri pe ora. Se poate acoperi o distanta de 1,6 kilometri in 10 pana la 13,6 minute, dupa calculele specialistilor consultati de ivillage.com.
Specialistii sunt de parere ca se ard de doua ori mai multe calorii cu ajutorul acestui program decat s-ar pierde in cazul unei plimbari obisnuite, datorita faptului ca se acopera o distanta mai mare, in acelasi interval de timp. In plus, mersul alert tonifica muschii fesieri, ai coapselor, soldurilor, umerilor, abdomenului si pe cei superiori ai spatelui.
Rezultatele se vad in sase pana la opt saptamani, in cazul unui program de una pana la trei astfel de plimbari pe saptamana. Fiecare “sedinta” trebuie sa dureze intre 20 pana la 60 de minute. Cei care isi doresc cu disperare sa scape de surplusul de kilograme ar trebui sa aiba patru-cinci “sedinte” de mers alert pe saptamana.
Exista, totusi, cateva reguli de urmat, pentru ca rezultatul sa fie cel asteptat:
Capul. Tine capul drept si centrat intre umeri. Tine barbia sus si priveste inainte.
Umerii. Trage-i pe spate, in jos. Nu-i lasa sa se cocoseze in fata si nici sa ajunga pana in dreptul urechilor.
Pieptul. Acesta trebuie sa stea in mod natural inainte.
Bratele. Misca-le in fata si in spate, nu prea departe de trup. In acest tip de exercitiu, picioarele trebuie sa urmeze miscarea bratelor.
Soldurile. Misca-ti soldurile intr-un mod putin “exagerat”. Foloseste-le in asa fel incat sa te propulseze inainte, pentru un mers alert.
Talpile. Imagineaza-ti ca mergi pe o sfoara. Nu te abate de la mersul in linie dreapta, avand grija sa calci inati cu calcaiul, pentru ca, apoi, sa rulezi intreaga talpa.
Respiratia si ritmul inimii. Respira adanc, profound si incearca sa mentii un ritm regulat. Iti vei simti pulsul accelerat, dar fa tot posibilul sa ramai calm.

Entry filed under: Fitness romanesc. Tags: .

Fitness Basics: The Exercise Bike Is Back Jumping cord a fitness tool

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


All the fitness information that you need! Become Active and Healthy! Afla cum sa dai jos burtica!

Join 3 other followers

Blog Stats

  • 9,485 hits

%d bloggers like this: