Fitness pentru muschii placerii

January 19, 2010 at 6:05 pm Leave a comment

Chiar daca mergem la sala zilnic, alergam prin parc, transpiram la aerobic, facem sauna nu este suficient ca sa fim antrenate complet. Toti muschii trebuie antrenati, adica si cei din zonele intime, muschuii vaginali. Chiar daca nu se depune celulita pe ei totusi au nevoie de sedinte de fitness pentru tonifiere.

Nu este tocmai usor si pentru a tonifia muschii vaginali este nevoie rabdare si perseverenta, dar rezultatele va garantez ca sunt spectaculoase. Exercitiul consta in contractarea si relaxarea muschilor vaginali.

Poti incepe cu 2-3 serii pe zi a cate 50 sau 100 de repetari, care le poti mari treptat. Este cu atat mai eficient cu cat iti poti tine muschii incordati mai mult timp, daca la inceput iti tineai muschii incordati 2 secunde pe parcurs e bine sa incerci sa maresti timpul pana la 10-15. Acest exercitiu nu presupune sa mergi la o sala de fitness, il poti face la birou, in masina, in varful patului urmarind emisiunea preferata.

Prelungirea actului erotic este doar una din beneficiile de care te bucuri facand acest exercitiu.

Entry filed under: Fitness romanesc. Tags: , , .

What Personal Trainers Wish Every American Woman KnewWhat Personal Trainers Wish Every American Woman Knew Fitness in just a minute a day

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


All the fitness information that you need! Become Active and Healthy! Afla cum sa dai jos burtica!

Join 3 other followers

Blog Stats

  • 9,485 hits

%d bloggers like this: