Exercitii energizante de fitness

January 25, 2010 at 6:18 pm Leave a comment

3 EXERCITII ENERGIZANTE

//
//

Incalzirea

Dar cu ce sa incepem? Putem deschide fereastra lasand aerul rece al diminetii sa ne patrunda in casa. Inspiram lung si expiram de cateva ori, iar apoi incepem micul antrenament de inviorare. Deoarece avem de facut un antrenament, este foarte important sa incepem cu o incalzire usoara care consta in exercitii simple pentru a incalzi grupele musculare.Putem efectua aplecari ale capului inainte-inapoi si laterale, rotiri de cap, rotari inainte – inapoi ale umerilor si bratelor, usoare genoflexiuni si ridicari pe varfuri. Totul nu dureaza mai mult de 5-7 minute.

Am terminat cu incalzirea? Sa incepem antrenamentul propriu-zis. Putem sa incercam cateva genoflexiuni, flotari si abdomene. Nu avem nevoie de anumite greutati pentru a efctua aceste exercitii, vom lucra cu greutatea propriului corp. Dar sa va explic cum se executa corect aceste exercitii:

Genoflexiunile  sunt exercitii foarte importante care cuprind o mare parte din musculatura corpului. Departati picioarele la latimea umerilor, prin flexia genunchiului se coboara lent trunchiul pana cand fesele ajung in plan paralel cu podeaua. Nu se va cobori mai jos. Se revine la pozitia initiala prin extensia membrelor inferioare. Este foarte important ca pe parcursul executiei sa se mentina spatele drept. Trei serii a cate 15-20 de repetari.

Flotarile  Asezati-va pe sol avand sprijin pe palme si pe genunchi avand o linie dreapta intre genunchi si umar, varfurile picioarelor fiind orientate in sus. Bratele sunt departate la latimea umerilor. Se coboara trunchiul prin indoirea coatelor fara a atinge solul cu abdomenul. Prin extensia coatelor se revine la pozitia initiala. Doua serii a cate 6-10 repetari.

Abdomenele  Asezati-va pe spate, cu genunchii indoiti, talpile fiind sprijinite pe sol. Palmele sunt la ceafa. Se inspira, si se ridica trunchiul de pe sol. Expiram spre finalul miscarii si revinim la pozitia initiala fara a atinge solul cu spatele. Trei serii a cate 15-20 de repetari.

Sa nu uitam ca la final de antrenament sa executam si cateva exercitii de stretching.

Gata! Suntem pregatite pentru o noua zi! O zi plina de energie si buna voie!

Entry filed under: Fitness romanesc. Tags: .

Benefiile mersului pe jos OPT SFATURI EFICIENTE PENTRU A-TI MODELA SILUETA

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


All the fitness information that you need! Become Active and Healthy! Afla cum sa dai jos burtica!

Join 3 other followers

Blog Stats

  • 9,485 hits

%d bloggers like this: