OPT SFATURI EFICIENTE PENTRU A-TI MODELA SILUETA

January 29, 2010 at 6:20 pm Leave a comment

Exerseaza cu ganterele
Exercitiile cu gantere reprezinta cel mai bun procedeu pentru tonifierea musculaturii, consolidarea tesuturilor slabite din componenta muschilor si, in general, pentru controlul greutatii.
Antrenamentul de rezistenta contribuie la imbunatatirea si accelerarea metabolismului – cu alte cuvinte, chiar daca intr-o zi nu-ti efectuezi programul de exercitii, organismul tau va continua sa arda calorii!
Aceasta ca sa nu mai spunem ca, pentru acest tip de exercitii, nu trebuie sa mergi la sala, daca timpul nu iti permite. Le poti efectua foarte bine si acasa!
Masoara-ti circumferinta cu regularitate
Pierderea centimetrilor acumulati te va ajuta sa te simti mult mai motivata si te va incuraja, in acelasi timp, sa nu abandonezi regimul alimentar destul de strict pe care il urmezi si nici programul de fitness.
Stabileste-ti obiectivele
Inainte de a incepe dieta si programul de exercitii, gandeste-te bine: de ce vrei sa pierzi kilogramele in plus? Cateodata, simplul raspuns “Pentru mine insami, pentru a ma simti bine in corpul meu” nu este suficient.
Avem nevoie uneori de un plus de motivatie… care, in acest caz, ar putea fi reprezentat de perspectiva unui concediu pe litoral – pentru care ti-ai cumparat deja un costum de baie, sau, de pilda, casatoria unor prieteni, cand vrei sa imbraci o rochie de seara mulata pe corp… Exemplele sunt multiple si se constituie in tot atatea motivatii suplimentare.
Planifica-ti cu rigurozitate antrenamentul
Timpul a devenit presant, asa incat se impune sa actionezi repede si, in acelasi timp, trebuie sa lucrezi in ritm sustinut. Prin urmare, aloca minimum 20 de minute zilnic exercitiilor fizice, incercand sa variezi, pentru a nu intra in rutina: astazi – jogging, maine – inot, poimaine – lucru la sala, in ziua urmatoare – bicicleta, si asa mai departe.
Regula planificarii este valabila si in ceea ce priveste alimentatia
Cred ca nu mai este nevoie sa iti spun ca infometarea nu te va duce la nici un rezultat – dimpotriva. Este esential sa mananci trei mese principale in fiecare si, precum si doua gustari – acestea din urma constau de obicei in fructe sau o salata de legume de sezon. Nu-ti face cumparaturile fara a fi mancat in prealabil; tentatia se poate dovedi prea mare si poti cumpara mai multe alimente decat intentionezi de fapt.
Importanta stretching-ului
In fiecare dimineata, ridica-te din pat cu cinci minute mai devreme si efectueaza cateva miscari de stretching. Este un mod excelent de a-ti incepe ziua – te vei putea concentra mult mai bine asupra a ceea ce ai de facut si vei avea multa energie. De asemenea, in felul acesta vei stimula metabolismul, ceea ce va duce la o ardere mai rapida a grasimilor.
Mananca legume si zarzavat
Pentru a te asigura ca organismul tau are toate elementele nutritive si caloriile necesare, include cat mai multe zarzavaturi si legume in alimentatia zilnica. In felul acesta, beneficiezi de mai multe fibre si de mai putin zahar, ceea ce este optim pentru silueta si sanatatea ta.
Un obiectiv ai – dar tinta?
Identifica acea parte a corpului al carei aspect doresti sa-l imbunatatesti in mod deosebit si dedica-i cinci minute de exercitii zilnice. Ti se pare putin? Poti fi sigura ca aceste cinci minute zilnice vor face diferenta, daca nu vei neglija acest aspect in saptamanile urmatoare.

Concurs lentile

STUDENT CLUB

Logare Cont nou

Profil

Prieteni

Grupuri

Fisiere

Foto

Video

//

Entry filed under: Fitness romanesc. Tags: .

Exercitii energizante de fitness Ce exercitii sa faci pentru a avea sani frumosi de invidiat?

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


All the fitness information that you need! Become Active and Healthy! Afla cum sa dai jos burtica!

Join 3 other followers

Blog Stats

  • 9,485 hits

%d bloggers like this: